O společnosti KASKA s.r.o., České Budějovice

Společnost KASKA, s.r.o. sídlí ve městě České Budějovice. Firma působí od svého založení v roce 1998 v oblasti dopravního značení. Růst firmy do dnešní podoby je podmíněn nepřetržitým technickým vývojem a dostatečnými skladovacími prostory v areálu firmy. Cílem je trvalé zabezpečení požadované kvality výrobků a služeb, na které sa vztahuje povinnost certifikace výrobků v souladu s požadavky příslušných předpisů.

  • spokojenost zákazníka je rozhodujícím měřítkem hodnocení kvality
  • pracovníky firmy neplatí vrcholový menežment, ale spokojený zákazník
  • potvrzením kvality jsou vracející se spokojení zákazníci

Společnost KASKA s.r.o. Vám nabízí

  • svodidlové systémy – svodidla zábradelní i silniční, dočasná i stálá
  • beranění sloupků (svodidel, fotovoltaických elektráren apod.), vrtání zemních vrutů, montáž konstrukcí FVE
  • kompletní dodávku svislých dopravních značek a příslušenství, nástřik vodorovného dopravního značení
  • kompletní dodávku výstražných světelných signalizačných zařízení a bezpečnostních systémů na pozemních komunikacích
  • bezkonkurenční ceny
  • kvalitu, jejíž důkazem jsou Certifikáty shody a kvalita podle normy ISO 9001
  • dodací termíny přesně podle dohody s objednatelem
  • osazení dopravních značek a svodidel
  • doprava: zabezpečíme dopravu Vámi objednaného zboží vlastními prostředky
  • platby: dohodou mezi dodavatelem a objednatelem
  • projekční činnost
  • půjčovnu DZ a dopravních zařízení

Ing. Václav Kaska
jednatel

Certifikace ISO »


Politika integrovaného managementu

Uvědomujeme si, že v konkurenčním prostředí silničního stavitelství a zvláště poskytování služeb v oblasti bezpečnosti na pozemních komunikacích je kvalita služeb a dodržování dohod, respektování termínů pro zhotovení a dodávky, výraznou výhodou v získávání zakázek a udržení zákazníků.

Příznivé ceny, vyhovující krátké dodací termíny a kvalitní, bezpečné a k životnímu prostředí ohleduplné služby a zboží uspokojující potřeby zákazníků jsou podmínkou k dalšímu příznivému vývoji společnosti.

Naši zákazníci a rovněž okolí od nás očekává splnění všech legislativních požadavků na naše výrobky včetně nízkých dopadů na životní prostředí a bezpečnost práce. Ochranu zdraví našich zaměstnanců a spolupracovníků považujeme za závažný aspekt podnikání, a zavazujeme se k dalšímu zvyšování její úrovně.

Naší politikou je zvyšování kvality, prevence znečišťování životního prostředí a zlepšování vztahu organizace k principům ochrany ŽP.

Vedení naší společnosti se zavazuje:

  • systém managementu podle norem ISO 9001, ISO 14001  a OHSAS 18001 ve společnosti zavést, udržovat a zlepšovat v souladu s legislativními požadavky
  • plnit požadavky zákazníků a veřejnosti jak v kvalitě, tak v otázkách vztahu k životnímu prostředí a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
  • zlepšovat organizaci produkce společnosti tak, abychom využili možnosti dodavatelů, technických řešení, a vlastních možností k vylepšení podmínek v kvalitě, ochraně ŽP a BOZP, snížení energetické náročnosti, spotřeby materiálu, produkce odpadů
  • zvyšovat kvalifikační předpoklady všech pracovníků tak, aby výkon jejich práce byl v souladu s požadavky na kvalitu, ochranu životního prostředí a bezpečnosti práce
  • plánovat moderní postupy, optimalizovat výrobní zařízení a vytvářet pracovní prostředí k minimalizaci nároků na zatížení životního prostředí, zátěže zaměstnanců a nároků na BOZP
  • podporovat zaměstnance při inovacích a návrzích na zlepšení kvality
  • zaměstnance i jiné pracovníky (např. najaté externí subdodavatele) seznamovat se zásadami politiky managementu
  • zajímat se, kontrolovat a vylepšovat podmínky bezpečnosti práce.

Politika managementu je pro vedení společnosti vodítkem pro další konkrétní úkoly a cíli managementu. Vedení společnosti s nimi seznámí zaměstnance pravidelně před začátkem každé stavební sezóny.

Svým zaměstnancům a spolupracovníkům ukládáme:

  • neustále mít na mysli zákazníka a důvod, proč tu jsme: uspokojování potřeb zákazníka
  • provádět samokontrolu tak, abychom si byli vědomi vlastní odpovědnosti i bez kontroly někým jiným
  • dodržovat zásady a odpovědnosti stanovené systémem managementu
  • uvědomovat si, že jedině spokojení zákazníci jsou budoucností společnosti
  • dodržovat firemní kulturu, cíle a politiku managementu, být loajální
  • pečlivě dodržovat podmínky ochrany zdraví při práci